NEDENFOR KAN DU FINDE REGLERNE FOR RETURNERING AF FOTOBAGGRUNDE
Du har mulighed for at bytte eller returnere fototapeter inden for 30 kalenderdage fra datoen for modtagelse af ordren. For at være berettiget til dette skal du sikre dig, at produktet er ubrugt og fri for tegn på slid, huller, ridser eller hudafskrabninger.
Hvis produktet blev leveret med en defekt, såsom trykfejl (striber, pletter, der ikke findes i det bestilte billede), forkert billede eller materiale, synlige skader (fra transport af fototapeterne), eller hvis der mangler en del af ordren, behandler vi din erstatningsordre uden ekstra omkostninger.
I tilfælde af skader på leveringen bedes du få kureren til at åbne pakken i dit nærvær. Dokumenter skaden sammen med kureren, og tag billeder, som du kan sende til os for yderligere gennemgang af din klage.
For at starte en returnering skal du kontakte vores manager via e-mail [email protected].
Der er tilfælde, hvor vi ikke kan acceptere ombytning eller returnering:
- Hvis produktet er blevet beskadiget uden transportørens skyld.
- Hvis produktet er blevet brugt, dvs. tapet er blevet sat op, og der er blevet brugt lim fra ordren.
- Specialbestillinger, der er skræddersyet til dine specifikationer, kan ikke returneres eller byttes.
- Hvis en klage indgives mere end 30 dage efter købsdatoen.
Tekniske fejl (mangler) omfatter ikke farvevariationer, der kan opstå på grund af forskelle i udstyr, f.eks. computerskærme, telefoner eller tablets.
Reklamationer, efter at tapetet er sat op, accepteres ikke.
Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har yderligere spørgsmål eller brug for hjælp!