FAQ-side

Vi har samlet de spørgsmål, du måtte have under eller efter bestillingen. Hvis du ikke har fundet svaret, så send os en e-mail.

Hvordan måler man væggen til en ordre?
For at måle din væg korrekt skal du følge den medfølgende vejledning

vi anbefaler, at du lægger 6-10 cm til både bredde- og højdemålene, da vægge ikke altid er helt jævne.
Hvordan bliver min ordre skåret?
Du modtager dit tapet i de mål, du angav, da du bestilte

Tapetet vil blive opdelt i praktiske baner, der hver er op til 50 cm brede
Kommer tapetet i ruller?
Vi bruger ikke masseproduktionsteknikker. I stedet printer vi billedet ved hjælp af storformatprintteknologi på bestillingstidspunktet under hensyntagen til alle vores kunders specifikationer

Som et resultat modtager du dit tapet allerede skåret i ruller, pænt pakket til levering.
Er dette et ikke-vævet tapet?
Ja, alle vores tapeter har en ikke-vævet bagside dækket med et tyndt lag vinyl, som giver tæthed og en smuk præget tekstur
Hvad er vinylbelægning?
Vinylbelægning er et tyndt lag PVC, der påføres en ikke-vævet base

Det gør også, at tapetet kan tørres af med en fugtig svamp til rengøring

Derudover skaber vinylbelægningen en præget overflade på tapetet, der ligner hørstof.
Kan tapet vaskes?
Du kan rengøre tapetet meget forsigtigt med en let fugtig svamp. Vi anbefaler dog ikke at skrubbe eller bruge rengøringsmidler til at rengøre tapetet, da det kan beskadige tapetets finish og farver.
Jeg har brug for vandtæt tapet. Hvilket materiale skal jeg vælge?
Vi kan ikke tilbyde tapeter, der er modstandsdygtige over for konstant vandgennemstrømning eller høj luftfugtighed.

Du kan dog vælge at tilføje en lakbelægning til tapetet. Det vil gøre tapetet ekstra vandafvisende, så det kan modstå vandstænk og snavs, og så det bliver lettere at rengøre.
Er materialer farlige for menneskers sundhed?
Alle materialer, vi bruger, er helt sikre for menneskers og kæledyrs sundhed.
Hvad er lakbelægning?
Lakering indebærer, at det færdige tapet dækkes med et tyndt lag transparent lak. Denne proces øger tapetets styrke og modstandsdygtighed over for fugt. Derudover kan lakerede tapeter vaskes med en fugtig svamp for nem rengøring.
Hvordan kan jeg spore leveringen af min ordre?
Du kan spore status for din ordre ved hjælp af dens sporingsnummer på GLS hjemmesiden. Vi sender sporingsnummeret til den e-mailadresse, du angav under bestillingsprocessen. Hvis du ikke kan se vores beskeder, bedes du tjekke din spam-mappe eller sende os en e-mail på [email protected]
Min ordre er ikke blevet leveret endnu, hvad skal jeg gøre?
Når du har afgivet en ordre på vores hjemmeside, behandles og afsendes din ordre til levering typisk inden for 2-3 dage

Du vil derefter modtage en e-mail med et sporingsnummer, så du kan følge din ordres status på hjemmesiden GLS. Vær opmærksom på den anslåede leveringstid fra transportøren, som normalt ligger mellem 2-5 hverdage

Hvis vi har overskredet behandlings- og leveringstiden for din ordre, er du velkommen til at kontakte os på [email protected].
Jeg bor ikke i Danmark, kan jeg stadig bestille?
Ja, vi leverer til alle lande i hele verden. Du er velkommen til at anmode om levering til et hvilket som helst land.
Hvem leverer min ordre?
I Danmark bliver vores pakker leveret af GLS.
Hvor meget koster forsendelsen af min ordre?
Levering til Danmark er gratis for alle ordrer. Undtagelser omfatter svært tilgængelige regioner i Danmark

Levering til andre lande og svært tilgængelige områder koster i henhold til transportørens priser. Du kan finde forsendelsesomkostningerne i din indkøbskurv under checkout
Er der nogen ekstra forsendelsesgebyrer?
Nej, vores virksomhed dækker toldafgifter. Hvis du modtager en faktura for told ved levering, bedes du kontakte vores kundeservice for at løse problemet.
Hvordan kan jeg betale for en ordre?
Vi tilbyder følgende betalingsmetoder:

Kreditkort: Du kan sikkert betale for din ordre ved at indtaste dine kortoplysninger på hjemmesiden for Stripe-betalingssystemet.

PayPal: Du kan nemt betale for ordren ved hjælp af PayPal-betalingssystemet direkte i indkøbskurven.
Er betalinger på hjemmesiden sikre?
Ja, alle onlinetransaktioner gennemføres via en sikker internetforbindelse og krypteres under behandlingen. Vi gemmer ikke dine kortoplysninger for ekstra sikkerhed. For mere information, besøg venligst vores privatlivspolitik.
Hvor skal jeg indtaste kampagnekoden?
Kampagnekoden indtastes i indkøbskurven ved checkout.
Kan jeg bruge flere kampagnekoder i min ordre?
Nej, du kan kun bruge én kampagnekode ved kassen.
Kan rabatkoden kombineres med rabatter på hjemmesiden?
Ja, hvis der i øjeblikket er kampagner eller rabatter på hjemmesiden, kan de bruges sammen med en kampagnekode.
Hvordan sætter man tapet op?
Vi giver dig en detaljeret tapetseringsvejledning sammen med din bestilling. Her kan du læse detaljerede instruktioner til tapetsering på vores hjemmeside.
Hvor mange ruller tapet skal jeg bruge?
Vi specialfremstiller tapet efter dine mål. Når du afgiver din ordre, skal du blot angive størrelsen på den væg, du vil tapetsere. Så producerer og sender vi dig et tapetlærred i den angivne størrelse, opdelt i praktiske strimler, der er op til 50 cm brede.
Hvilken slags pasta er nødvendig til tapetsering?
Du kan bestille vores tapetklister på vores hjemmeside for at spare tid.

Hvis du selv vil købe pastaen, skal du bruge en ikke-vævet tapetbaseret pasta til vinyltapet.
Skal tapetet klæbes op ende mod ende eller overlappes?
Det afhænger af højden på tapetet:
Tapeter op til 3,60 meter i højden skal limes fra ende til anden.
Tapeter over 3,60 meter i højden klæbes med overlap, efterfulgt af skæring af fugen allerede på væggen.
Politik for returnering og ombytning
Du kan finde vores bytte- og returpolitik på denne side
Kan jeg bytte min ordre?
Du kan bytte din ordre, hvis du modtager en defekt eller beskadiget vare. I et sådant tilfælde skal du returnere ordren til os. Vi vil producere og sende dig nye tapeter gratis som erstatning for de defekte

Bemærk:Det er meget vigtigt, at du omhyggeligt inspicerer tapetet ved modtagelsen, og før du sætter det op, da vi ikke kan ombytte tapet, der allerede er sat op på væggen. Husk også, at du har 14 dage fra datoen for modtagelsen af din ordre til at påbegynde en returnering.
Jeg har modtaget en defekt vare. Hvad skal jeg gøre?
Hvis du har modtaget en defekt vare, kan du gøre brug af din ret til at bytte eller returnere den inden for 14 dage efter modtagelsen af tapetet. For at starte processen bedes du kontakte os via e-mail. Vores manager vil give yderligere instruktioner om, hvordan du fortsætter i dette tilfælde.
Hvordan laver man en tilbagebetaling?
Du kan anmode om tilbagebetaling af ordren inden for 14 dage efter modtagelse af varerne, hvis du har modtaget et defekt eller beskadiget produkt. For at gøre dette bedes du kontakte os via e-mail. Vores manager vil forklare, hvordan du skal gå frem i dette tilfælde.
Hvilket produkt betragtes som defekt?
Følgende skal betragtes som mangelfuldt:
- tapeter, der har forskellige farver på forskellige fliser;
- beskadiget eller revet tapet;
- du har modtaget en ufuldstændig ordre;
- du har modtaget et billede, som du ikke har bestilt
Kan du ændre billedet (fjerne elementer eller ændre farver)?
Det er desværre ikke muligt. Men mange populære designs er allerede tilgængelige på hjemmesiden i forskellige farver. Vær venligst opmærksom på dette, når du vælger en vare på hjemmesiden.
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse. Hvad skal jeg gøre?
Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, kan det skyldes en teknisk fejl. Send os venligst en e-mail for at modtage en bekræftelse på din ordre fra vores manager.
Kan jeg ændre eller annullere min ordre?
Du kan foretage ændringer eller annullere din ordre, før den er sendt til tryk. Det sker typisk et par timer efter, at du har afgivet en ordre på hjemmesiden{br}{br} Kontakt vores e-mail-manager for at høre om muligheden for at foretage ændringer i ordren. Giv os besked, så snart du finder en fejl i ordren.
Hvordan sporer jeg status for min ordre?
Vi sender meddelelser til den e-mailadresse, du oplyser, når du afgiver din ordre, om alle ændringer i status for din ordre{br}{br} Hvis du ikke kan se e-mailene, bedes du tjekke din spammappe. Du er også velkommen til at sende en e-mail til vores manager, hvis du har spørgsmål.